Хочете обміняти або повернути товар?
- Переконайтеся, що після покупки пройшло не більше 14 днів.
- Виріб і його комплектуючі мають зберегти товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки.
- Товар приймається, якщо немає механічних пошкоджень, подряпин та слідів експлуатації.
- Якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася. - Підготуйте документи.
- Касовий чек або видаткову накладну.
- Пластикову картку, якщо розраховувалися нею.
- Документ державного зразка, який засвідчує особу. - Принесіть товар до магазину.
Поширені питання.
-
Як здати товар у ремонт за гарантією ?
Щоб передати товар на гарантійне обслуговування, вам потрібно:
1) Мати при собі чек, супровідну документація до товару (заповнений гарантійний талон) і сам товар.
2) Віднести усе це до магазину VOLTI. - Які товари підлягають гарантійному ремонту ?
Гарантійному ремонту підлягають товари:
1) На які виробник встановив гарантійний строк.
2) На яких немає пошкоджень, що могли стати причиною несправності. -
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням ?
1) Звертайтеся до найближчого магазину VOLTI у вашому місті.
2) Якщо потрібен ремонт товару, який важчий за 5 кг або має великі габарити - зверніться за консультаціє за номером 0 800 30 34 34.
3) Також можете звернутися до сервісного центру, зазначеного у супровідних документах до товару. -
Коли гарантія не надається ?
1) Якщо гарантійний термін на товар закінчився або не не був передбачений виробником.
2) Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару. -
Усі товари можна повернути ?
1) Якщо товар залишився у належному стані, не був у експлуатації і зберіг товарний вигляд – його можна повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
2) Не можна повернути товар, який був у експлуатації або вийшов з ладу.