Повернення або обмін

Хочете обміняти або повернути товар?

 

  1. Переконайтеся, що після покупки пройшло не більше 14 днів.
    - Виріб і його комплектуючі мають зберегти товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки.
    - Товар приймається, якщо немає механічних пошкоджень, подряпин та слідів експлуатації.
    - Якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася.
  2. Підготуйте документи.
    - Касовий чек або видаткову накладну.
    - Пластикову картку, якщо розраховувалися нею.
    - Документ державного зразка, який засвідчує особу.
  3. Принесіть товар до магазину.

 

Поширені питання.
 

 

  • Як здати товар у ремонт за гарантією ?

    Щоб передати товар на гарантійне обслуговування, вам потрібно:
    1) Мати при собі чек, супровідну документація до товару (заповнений гарантійний талон) і сам товар.
    2) Віднести усе це до магазину VOLTI.

  • Які товари підлягають гарантійному ремонту ?

    Гарантійному ремонту підлягають товари:
    1) На які виробник встановив гарантійний строк.
    2) На яких немає пошкоджень, що могли стати причиною несправності.

  • Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням ? 

    1) Звертайтеся до найближчого магазину VOLTI у вашому місті.
    2) Якщо потрібен ремонт товару, який важчий за 5 кг або має великі габарити - зверніться за консультаціє за номером 0 800 30 34 34.
    3) Також можете звернутися до сервісного центру, зазначеного у супровідних документах до товару.

  • Коли гарантія не надається ? 

    1) Якщо гарантійний термін на товар закінчився або не не був передбачений виробником.
    2) Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару.

  • Усі товари можна повернути ?

    1) Якщо товар залишився у належному стані, не був у експлуатації і зберіг товарний вигляд – його можна повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
    2) Не можна повернути товар, який був у експлуатації або вийшов з ладу.